- Pagina principala
-
FAQ / Întrebări frecvente
FAQ / Întrebări frecvente
Cum se efectueaza livrarea?
Puteți folosi livrarea la cea mai apropiată farmacie din rețeaua Hippocrates.
Aveți livrare internațională?
Nu. Livrarea medicamentelor este valabilă doar prin rețeaua de farmacii din Republica Moldova.
Cum se modifică/anulează o comandă pe site?
Dacă doriți să modificați sau să anulați o comandă efectuată, puteți contacta call centerul nostru 022 406 406 și cere operatorului să modifice sau să anulează comanda. De asemenea, ne puteți trimite un mesaj prin formularul de pe site.
Cum se plasează o comandă pe site?
Trebuie să selectați produsul necesar și să îl adăugați în coș. Ulterior, selectați farmacia la care doriți să ridicați comanda. Completați datele Dvs. de contact și rezervați medicamentul.
Dacă aveți întrebări sau aveți nevoie de, sunați la numărul - 022 406 406
Pot alte persoane să ridice medicamentele din farmacie, la cererea mea?
Da, este posibil. Persoana trebuie să ne indice numărul cpmenzii, indicat în confirmarea, sau să prezinte mesajul de confirmare a rezervei. Comanda poate fi preluată dacă se menționează Numele și Prenumele Persoaneicare a efectuat rezervarea.
Este nevoie de prescripţie medicală medicamentele rezervate?
Dacă ați efectuat rezervarea pentru medicamentele care se eleberează doar la indicație medicului, la ridicarea comenzii in mod obligatoriu trebuie sa prezentat reteta.
Cat durează rezervarea pentru medicamentul comandat?
Rezerva este valabilă 24 ore din momentul confirmării acesteia.